Stella Artois: Up There

Als er één ding is dat ik liever bekijk dan reclamespots, zijn dat documentaires. Het onderwerp maakt voor mij niet uit, zolang het verhaal interessant is en alles goed in beeld gebracht wordt ben ik verkocht.

Wanneer je die 2 zaken combineert krijg je iets geweldigs zoals ‘Up There’.

Deze mini-documentaire is een intrigerende blik op de uitstervende kunst van handgeverfde advertenties. In de film, gemaakt door reclamebureau Mother in samenwerking met Mekanism, zien we enkele getalenteerde kunstenaars aan het werk voor het 21 dagen durende ‘Ritual Project‘ van Stella Artois.

Je hoort de schilders praten over de vele jaren die het duurt om deze uitzonderlijke kunst volledig te beheersen, om daarna nog maar weinig werk te vinden. Ze krijgen van mij alvast immens veel respect voor wat ze doen. Na het bekijken van de documentaire, zal je net zoals mij hopen dat deze kunst nooit zal verdwijnen.

Het camerawerk van Malcolm Murray wordt ondersteund door de geweldige muziek van The Album Leaf.

0 Responses to “Stella Artois: Up There”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

