Kinderen+Reclame

Het valt me de laatste tijd op dat meer en meer bedrijven kinderen gaan gebruiken in hun reclamespots. Wanneer je kinderen in een onverwacht rollenpatroon plaatst, of als je de kinderen iets serieus laat zeggen (waardoor het grappig wordt) heb je dan ook bijna altijd succes.

Hier beneden zie je hoe Belgacom en Jetair gebruiken maken van kinderen in hun spots. Als je zelf nog goede voorbeelden weet, stuur me maar een mailtje.

Belgacom


Jetair

1 Response to “Kinderen+Reclame”


  1. 1 Koen DZ april 28, 2010 om 7:09 pm

    Het leuke aan reclames met kinderen is dat ze u aanzetten tot denken ofwel verbazen.

    Jammergenoeg vind ik de reclame van Belgacom TV pauze een voortbreiing op deze van jetair. Toeval? of probeert men te profiteren van de mooie campagne die Flexus voor jetair creërde?


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: