Delta Lloyd – Pensionize me

Maar dat is nu nog eens een leuke actie : Delta Lloyd (en Humo) geven een gratis trip naar Miami weg. Omdat dat aanbod voor sommige personen nog niet aantrekkelijk genoeg is, zorgt Delta Lloyd voor een zeer interessante reispartner.

Niemand minder dan Erika Van Tielen zit zomaar even in de prijs inbegrepen !

Het enigste wat je moet doen om mij te laten winnen is stemmen op mijn foto uit de galerij. In eerste instantie zal je misschien denken “Amaai, die Thomas is nogal snel oud geworden“, maar dat is nu net de bedoeling !

Met de actie wilt Delta Llyod namelijk hun pensioenpakketten onder de aandacht brengen. Met hun ‘Pensionize-me’-applicatie ziet je foto er meteen 50 jaar ouder uit. Maar ik raad het af om zelf mee te doen, stemmen op mij is veel leuker !

Klikken op de volgende link aub en stemmen : Delta Lloyd – Pensionize me.

0 Responses to “Delta Lloyd – Pensionize me”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

