500.

Een kleine mijlpaal in mijn bloggeschiedenis is aangebroken. De post die u nu aan het lezen bent is namelijk blogpost nummer 500 op Pur Sang.

Sinds de start van mijn blog (13/08/2008) tot vandaag zijn er 553 dagen verstreken. Als je daar enkele drukke schoolperiodes, vakantieperiodes en enkele dagen zonder internet vanaf trekt kan je gerust zeggen dat er (theoretisch gezien) elke dag iets nieuws staat te lezen.

Ik wou iets speciaals doen voor post nummer 500, maar kon niet meteen op iets komen. En aangezien het internet niet stil staat zou het zonde zijn om te lang stil te staan en niks te posten tot ik iets goed bedacht heb. Een ‘best-of’ van die 500 posts zal dus nog even op zich laten wachten.

Als alles goed verloopt, en ik tegen het zelfde tempo verder ga, kan u op 24 augustus 2011 hier post nummer 1000 lezen.

0 Responses to “500.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

