Google & de Super Bowl

Afgelopen weekend vond de finale van Superbowl XLIV (44) plaats.

Met maar liefst 109 miljoen televisiekijkers, is de Superbowl het mekka voor adverteerders die een gigantisch publiek willen bereiken. Maar daar hangt natuurlijk een even indrukwekkend prijskaartje aan vast : 2,6 miljoen dollar voor 30 seconde.

Naast Pepsi (dat besliste om niet aanwezig te zijn, en het geld gebruikt voor een sociale media-campagne van 20 miljoen), zorgde Google voor de grootste verassing afgelopen weekend. De zoekmachinegigant, die zelden adverteert op tv of radio kwam met het volgende spotje.

Een spot van 53 seconden, zeg maar een goede 6 miljoen dollar.

0 Responses to “Google & de Super Bowl”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: