Sky in Dubai

Dubai één van de steden die ik minstens één keer in mijn leven wil bezoeken (als ik geld er voor heb tenminste). En als ik video’s zoals die van Philip Bloom zie krijg ik enkel meer zijn om te gaan.

Bloom legde met behulp van zijn Canon 7D, zijn 5D MK II en zijn Panasonic GF1 in 5 dagen en 5 nachten de volgende beelden vast op camera. Het resultaat is een indrukkwekende time-lapse van een even adembenemde stad.

0 Responses to “Sky in Dubai”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

