Be stupid.

Diesel is een van de weinige merken dat er altijd in slaagt om met nieuwe, gewaagde, campagnes te komen waarin ze zichzelf opnieuw uitvinden maar toch nog altijd hun merkwaarde te behouden. Hun laatste nieuwe wapenfeit ‘Be Stupid’ is daar geen uitzondering op.

Met deze campagne, ontwikkeld door Anomaly, moedigt Diesel de consumenten aan om risico’s te nemen en zich te verplaatsen buiten de slimme en verstandige manier van leven. Drie verschillende platformen worden gebruikt om die boodschap te verspreiden : Print, outdoor en online.

Op de website http://recruit.diesel.com/ ging het beroemde kledingsmerk op zoek naar de 100 creatiefste ‘Stupid Acts’ voor in hun ‘Diesel Stupid Music Video’. Die recrutering is helaas al afgelopen, maar je kan nog steeds je stommiteite inzenden.

Hoe de officiële Diesel Stupid Philosophy luid zie je in volgende video, gevuld met heerlijke one-liners die nog maar eens duidelijk maken dat het loont om Stupid te zijn.

Enkele van de geweldige prints:





(Via&Via)

0 Responses to “Be stupid.”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: