The A-Team

Dat er een filmversie van The A-Team aankwam was al langer bekend, voor de meeste onder jullie. De serie uit onze ‘jeugdjaren’ (ik was nog niet geboren op het moment van de eerste uitzending) met de legendarische figuren Hannibal, B.A Baracus, Faceman en Murdock doet op 11 Juni zijn intrede op het grote doek.

De allereerste trailer is zopas online verschenen, en ik was net zoals iedereen benieuwd wat de makers van deze historisce serie hadden overgelaten. Zoals ik al verwachtte lijkt ‘The A-Team’ Hollywood’s volgende blockbuster te worden boordevol met overdreven actiescene’s (en waarschijnlijk een zwak verhaal.)

Ik stel mij na het bekijken van de trailer het meeste vragen bij het personage B.A. Ten eerste worden zijn gouden kettingen vervangen door tatoeages, en ten tweede lijkt hij ,volgens mij, meer op een homie uit een ghetto dan op de geweldige Mr. T.

Gelukkig heeft de film ook 3 zeer sterke positieve punten in de vorm van 3 goede acteurs : Liam Neeson, Bradley Cooper en Sharlto Copley.

Vermoedelijk zal de film op genoeg belangstelling kunnen rekenen om geen flop te worden, en ikzelf ben ook van plan om de film in de cinema te gaan kijken.

Al is het alleen maar om te zien hoe Hannibal en zijn team van enkele bouten en wat ijzerdraad een gevechtstank maken, met volledig ronddraaiende koepel.

0 Responses to “The A-Team”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

