Longboard

Tijden zoals de hoogdagen uit de jaren 90 zijn voor het skateboarden voorbij, dus als je mee wilt gaan met je tijd moet je een ‘longboard’ aanschaffen. Noem het maar een combinatie van een skateboard, een surfplank en een snowboard.

(Via)

9 Responses to “Longboard”


  1. 1 Tony december 17, 2009 om 4:41 pm

    de tijd van skateboarden is helemaal niet voorbij vriend appelmoes

  2. 2 Merlin december 18, 2009 om 8:18 am

    wie denk jij te zijn dan? verstand van de skatescene heb je niet iig🙂

  3. 3 sjaak december 18, 2009 om 9:41 am

    Ga jij maar lekker met je tijd mee! ik doe wat ik leuk vind! Skateboarden dus!

  4. 4 Daniel december 18, 2009 om 10:57 am

    Zeker niet gasten!
    De helft van jullie verhaal is waar!
    longboarden word inderdaad steeds populairder.
    maar het skateboarden blijft zeker groter!

    Skateboarden verdwijnt nooit uit het beeld van de wereld

    Peace

  5. 5 nebuhl december 18, 2009 om 12:19 pm

    Met je tijd meegaan ? Longboarden bestaat al minstens zo lang als “normaal” skateboarden…

  6. 6 Pur Sang december 18, 2009 om 1:22 pm

    Dag heren,

    Bedankt voor al jullie reacties op mijn blog. Ik ben inderdaad een leek als het aankomt op het gebied van skaten. Ik schrijf gewoon mijn mening als buitenstaander op jullie skatewereld.

    Het is niet zelfs een mening, maar een objectieve waarneming. Ik bedoel louter dat de hoogdagen van het skaten voorbij zijn en in de nabije toekomst niet meer zullen voorkomen.

    Dit betekent niet dat de skatescene helemaal uitgestorven is. In tegendeel zelfs. Ik ben er mij van bewust dat skaten nog steeds over een grote aanhang beschikt, maar jullie moeten zelf ook toegeven dat het bij het grote publiek al lang niet meer is wat het geweest is.

    Begrijp wel dat ik noch voor, noch tegen de skatescene ben.

    Blijf zeker mijn blog bezoeken.
    Met vriendelijke groet,

    Pur Sang.

  7. 7 jonathan december 18, 2009 om 6:39 pm

    ehm hier in kaasland is het niet groot maar kijk maar aan de andere kant van de grote plas.
    enne die gasten skaten dezelfde spots en hahahaha ze doen zelfs een beetje creatief. beetje shuvits doen. weeleyboxje oprijden en manie doen. kan immers geen ollie me.t zo´n monster.
    ik dacht altijd dat gasten die niet konden skaten gingen longboarden.

  8. 8 joepie december 19, 2009 om 8:58 am

    De begrippen trend en sport worden hier niet genoemd maar wel door elkaar gehaald.

    Skateboarden als sport is groter dan ooit.

  9. 9 Tony december 21, 2009 om 9:41 am

    hehe goeie Pur Sang. Daarom had ik een linkje op het grootste online magazine van skateboarden in de Benelux gezet (www.tacky.nl)
    heeft wel wat reactie opgeleverd zie ik😉


Geef een reactie

