Categorieën
Uncategorized

Ikea Facebook Showroom

Ikea zocht naar een goede manier om promotie te maken voor de opening van één van hun nieuwe winkels, en die heeft ze ook gevonden.

Voor hun nieuwe campagne maakte ze gebruik van Facebook. Hier maakte ze een profiel aan voor hun nieuwe Store Manager, waarop enkele foto’s van showrooms werden geplaatst. De eerste die een meubel met zijn naam op kon ‘taggen’ kreeg ook effectief dat meubelstuk.

Met deze campagne is Ikea er in geslaagd om op een goedkope manier toch heel veel mensen te bereiken, en een naamsbekendheid te creëren. Bovendien slagen ze erin om met één campagne mensen bewust te maken, maar ook mensen te engageren. De Zweedse meubelconcern heeft dus het belang van communiceren met je klanten perfect begrepen.

3 reacties op “Ikea Facebook Showroom”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s