Axe Day & Night

Consumenten zijn de laatste jaren veel mobieler en socialer geworden. Facebook kent een fenomenale groei, een gsm met internetverbinding lijkt meer standaard dan uitzondering, en ga zo maar door. Dat wilt dus ook zeggen dat consumenten op een heel nieuwe manier te bereiken zijn.

Axe heeft dat goed begrepen, en komt met een briljant gebruik van sms technologie.

Voor de lancering van een nieuwe deadorant in Uruguay bedacht The Lowe Ginkgo Agency een onvolledige advertentie. De advertentie toont een halfnaakte dame in een interessante pose, maar wel voorzien van enige censuur.

Iedereen die de volledige foto wou zien moest na 21 uur een sms sturen naar een nummer en kreeg dan het ontbrekende gedeelte toegestuurd. Slimme manier om de mensen heel de dag aan je product te laten denken.

(Via Buzzing Bees)

0 Responses to “Axe Day & Night”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: