Hoera

Het is een speciale dag vandaag voor deze blog.

Pur Sang bestaat vandaag namelijk precies 1 jaar. En dat is toch iets waar ik trots op ben. Toen een jaar geleden deze blog het licht zag, had ik er geen idee van hoe lang ik het zou volhouden. We zijn nu een jaar verder, en alles gaat nog goed. Hopelijk komt er minstens een jaar bij. Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.

6 maanden geleden schreef ik een soortgelijke post, met de statistieken van toen. Daarom leek het mij wel eens leuk om die naast elkaar te leggen en te vergelijken. Het eerste cijfer is dat van 6 maanden geleden, het tweede cijfer is dat van nu.

Aantal Posts : (161 ->) 340
Aantal reacties : (36 ->) 97
Aantal Tags : (653 ->) 1,783
Bezoekersaantal : (6,680 ->) 17,567

Toch wel een mooie evolutie, maar het had beter gekund. Mijn bezoekersgrafiek ziet er ,dankzij enkele inactieve periodes, nog steeds teveel uit als een rollercoaster met ups en downs.

Hopelijk zit dat over een jaar beter. Zolang jullie mijn blog blijven bezoeken komt dat wel in orde.

0 Responses to “Hoera”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

