Ray-Ban

Er is tegenwoordig al heel wat moeite nodig om de consument nog te imponeren , of een indruk na te laten. Het gebruik van nieuwe innovatieve media is daar een zeer handig hulpmiddel bij. En dat heeft zonnebrillen-merk Ray-Ban goed begrepen met hun ‘Virtual Mirror’.

Met die virtuele spiegel kan je vanuit je luie zetel , met behulp van je webcam en een klein programmatje , vele verschillende modellen gewoon bij je thuis passen en kijken welke het beste je staat. Dit is allemaal mogelijk dankzij de techniek ‘Augmented Reailty‘. Iets waar steeds meer merken gebruik van gaan maken , en waarvan ik dus in de toekomst meer zal over posten.

Natuurlijk heb ik het zelf ook allemaal eens uitgeprobeerd. Het resultaat zie je hieronder.


Zeer slim van Ray-Ban om op deze interactieve manier aandacht voor het merk en het product te creëren. Bovendien kan je al je foto’s delen met andere mensen overheen heel de wereld waardoor Ray-Ban een sterke community achter het merk opzet. Probeer het zelf eens uit , plezier gegarandeerd !

http://www.RayBan.com/Belgium

2 Responses to “Ray-Ban”


  1. 1 arne april 13, 2009 om 9:42 pm

    haha belachelijk slechte kwaliteit

  2. 2 Pur Sang april 13, 2009 om 11:57 pm

    Op de foto’s ziet het er inderdaad niet zo schitterend uit , maar het is toch eens leuk om zelf te proberen. En dan ziet er het meteen ook anders uit bij u zelf😀


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: