Merci

In de eerste plaats heb ik deze blog voor mijn plezier , en dus niet om er iets voor te krijgen. Maar als je dan af en toe toch eens een bedanking krijgt , in eender welke vorm , ben ik zeer tevreden. Ik had altijd gedacht dat de enigste bedanking die ik ging krijgen enkel in de vorm van bezoekersaantallen ging komen. Maar blijkbaar kan het ook anders.

Want een tijdje geleden kreeg in een email van PRide. Zij bedankte mij in naam van Sony Belgium voor het plaatsen van deze post. Blij was ik toen ik las dat die bedanking bestond uit een Duo-ticket voor de match België-Bosnie van vanavond.

Een bedanking die ik met open armen aanvaard heb. Nu alleen hopen dat de Rode Duivels een mooi resultaat kunnen neerzetten.

2 Responses to “Merci”


  1. 1 JdR maart 28, 2009 om 6:17 pm

    Psh ze belonen mensen tegenwoordig echt wel vr alles blijkbaar.
    Hahaha just kidding dude!! nice going! Pursang is da bomb!!! =)

  2. 2 bieme maart 29, 2009 om 4:04 pm

    De Belgen waren zwak maar het feestje van Sony Belgium in de VIP-lounge heeft veel goed gemaakt, bij deze blij de PurSang-crew te hebben leren kennen.

    grtz, Bieme
    mafiablog.net


Geef een reactie

