Sony : Bravia in Motion

Voor je deze post bekijkt , is het handig dat je weet wat een Zoötroop is.

Sony Bravia staat bekend om zijn reclamespots die allemaal rond kleur draaien. Daar komt nu verandering in. Sony verschuift namelijk de focus van kleur naar beweging , met hun nieuwe Motionflow 200Hz technologie die een vloeiender beeld garandeert. En bij die nieuwe technologie hoort ook een nieuwe reclamecampagne.

Het is 10 meter breed , 10 ton zwaar , en draait met een snelheid van 44 km/h. Het is de BRAVIA-drome , werelds grooste Zoötroop. Deze gigantische machine toont de nieuwe Sony-technologie aan de hand van de voetbalkunsten van sterspeler Kaká.

Neem maar een kijkje naar de geweldige spot. Het brengt reclamecampagne’s naar een heel nieuw niveau. The making-off vind je hier.

Agency: Fallon
Executive creative director: Richard Flintham
Creative directors: Graham Storey, Phil Cockrell
Production company: RSA/Eponymous
Director: Vernie Yeung (RSA)
Zoetrope designer: Ben Scott

1 Response to “Sony : Bravia in Motion”



  1. 1 Merci « Pur Sang Trackback op maart 28, 2009 om 12:34 pm

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: