Vrouwen

Vrouwen en autorijden. Dat het niet zo een goede combinatie is weten wij mannen al langer. Onderstaand filmpje is daar een bevestiging van.

Nu moet ik wel zeggen er zijn ook uitzonderingen. Ik ken ook mannen die niet kunnen autorijden , of specifieker die niet kunnen parkeren. En daar bedoel ik niemand in het bijzonder mee…

2 Responses to “Vrouwen”


  1. 1 JdR. februari 10, 2009 om 11:37 pm

    Ik beken. Parkeren is niet mijn sterkste kant. Ik bekijk het echter positief. Elke man heef een vrouwelijk kantje. MIJN vrouwelijk kantje is dat ik niet kan parkeren… Op uw vrouwelijke kantjes zullen we best niet te diep ingaan. Laat het ons erop houden dat Honkemoller Hasselt een verdacht hoge omzet heeft de afgelopen weken. En het komt naar horen zeggen nie van de pyjama-verkoop. Haal uw slipjes nu maar uit uw kast Thomas.. en kom er dan zelf ineens ook maar uit.

    JdR.

  2. 2 pursang februari 10, 2009 om 11:39 pm

    Touché.

    Maar als we dan toch over kasten bezig zijn , en uit die kasten te komen denk ik dat je jezelf beter kan afvragen : Waar is Frank ?


Geef een reactie

