De Cola Touch

Touchscreens zijn de toekomst. Kijk maar naar de nieuwe generatie telefoons die bijna allemaal een touchscreen hebben , kijk maar naar de Ipod’s met touchscreen en de Microsoft Surface. Moest je die laatste nog niet kennen kan je hier terecht voor een filmpje. Maar deze post gaat helemaal niet over die Microsoft Surface , maar over een nieuw product van coca-cola.

Namelijk een frisdrankautomaat met touchscreen. Het product werd voorgesteld op de CES 2009 in Las Vegas. Kijk het filmpje en zeg maar wat je er van vind. Het apparaat wordt dit jaar in 20 verschillende Amerikaanse shoppingcenters geplaats en getest.

Volgens mij ziet het er allemaal mooi uit , en is het wel een goede manier om gebruikers naar het apparaat te lokken. Vooral dankzij het High Definition plasmascherm , maar ik denk dat het na een tijdje niet meer voldoende gaat aanspreken. En dan vraag ik mij af of de mogelijkheid van met het flesje te draaien en te spelen nog wel enig nut heeft ? Toch mogen ze van mij in productie brengen want het ziet er cool uit.

0 Responses to “De Cola Touch”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

