6

Deze post had er eigenlijk al vorige week moeten staan , maar ik sta er nu pas bij stil. Beeld je dus in dat het vandaag 13 Januari is.

6 maanden. Zolang bestaat deze blog al. Op 13 Augustus 2008 besloot ik eindelijk werk te maken van iets wat ik al langer wou : een eigen blog beginnen. Nu staan we een half jaar verder en ik had niet meteen gedacht dat ik het zolang zou volhouden. Of toch allesinds niet actief.

Maar doorheen deze 6 maanden heb ik me echt wel kunnen amuseren met deze blog , en hopelijk is dat ook gelukt bij de bezoekers. Deze blog is er in de eerste plaats voor jullie ,maar ook een deel voor mijn eigen. Zo kan ik kijken hoelang en hoe actief ik achter een eigen ‘project’ kan staan. Voorlopig ziet het er dus goed uit. En ik hoop er nog minstens even lang bij te kunnen doen. We zullen wel zien waar het stopt met Pur Sang.

Om deze post af te sluiten leek het mij wel interessant om enkele gegevens van deze blog mee te geven. Het bezoekersaantal mag misschien niet hoog liggen maar ik ben er meer dan tevreden mee.

In 6 maanden heb ik 161 posts geplaats , waarop 36 Comments zijn gekomen. En aan die 161 posts hangen daan weer 653 tags aan vast. En het bezoekersaantal staat op 6,680. Een getal waarover , zoals ik al zei , tevreden ben. Hopelijk groeit het minstens even goed in de toekomst en mag ik over nog een half jaar een soortgelijke post plaatsen.

0 Responses to “6”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

