The Pacific

Band of Brothers is al enkele jaren lang één mijn favoriete series. Er is bijna geen enkel programma dat ik even goed of beter vond dan Band Of Brothers , zeker niet in zijn genre. De co-productie van Tom Hanks en Steven Spielberg heeft terecht ook meerdere Emmy’s en Golden Globes gewonnen.

Je kan dus wel begrijpen dat ik zeer verheugd was toen ik een tijdje geleden vernam dat de heren Hanks en Spielberg opnieuw de handen in elkaar geslaan hebben voor de productie van een nieuwe WO II-gerelateerde serie.

Deze nieuwe serie , genaamd The Pacific, handeld over het aandeel van De Amerikaanse Marine in de oorlog met de Japanners in de Stille Oceaan.
Als voorsmaakje een kleine preview van wat je kan verwachten.

Ik kijk er al naar uit.

0 Responses to “The Pacific”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

