Loft !

Vanavond was het dan eindelijk zo ver , Loft kwam in de zalen.
Veel langer kon ik niet wachten nu ik de kans had om hem te gaan kijken , en dat ben ik dus ook meteen gaan doen.

Wat ik er van vond kan je hierbeneden lezen.

Dé langverwachte film van Erik Van Looy en Bart de Pauw. En hij is er ingeslaagd om al mijn verwachtingen in te lossen.
Loft is een geweldige thriller met actie , een sterk script met plotwendingen en sterke acteerprestaties doorheen heel de cast. Daarbovenop zit er af en toe nog eens wat typische Bart De Pauw-humor in verwerkt.

Eén van de grootste pluspunten van de film is dat hij er gewoon geweldig uitziet. Je krijgt sterk camerawerk met mooie locaties en idem ondersteunende muziek op je bord geschoteld. Ook probeer je heel de film te denken wat er gaat gebeuren en wie het gedaan heeft, tot het moment dat er weer iets totaal onverwachts gebeurd.

Het enigste minpuntje is misschien dat de laatste 5 tot 10 minuten van de film overbodig geweest waren. Maar dit maakt de film zeker niet slechter.

Beknopt is Loft een spannende thriller met een sterk verhaal , sterke acteerprestaties en sterk camerawerk.
De film krijgt zeker een plaatsje in mijn Top 10 van beste films ooit. En als het enkel om de vlaamse film gaat staat hij zeker en vast in de top 3.

Een aanrader voor iedereen !

0 Responses to “Loft !”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

