Peer Pressure

Helaas is mijn plan om automatisch enkele post te laten verschijnen blijkbaar misgelopen , en hebben jullie het een week zonder een update moeten doen.
Wat nog slechter is dan dat nieuws , is het weer in België.Het is niet aangenaam om van 35-36° celcius naar 17° celcius te gaan.

Maar nu ik jammergenoeg teruggekeerd ben uit Turkije heb ik meer tijd op aan Pur Sang te werken. Omdat ik enkele post voorbereid heb kan ik er meer posten. Veel plezier met de eerste post na mijn vakantie.

Iedereen die het vak Psychologie , of iets gelijkaardig , heeft gehad kent het bekende fenomeen Peer Pressuere wel.
Waar we dus iets gaan doen onder druk van de groep waar we bij horen.
Dit kan negatief of positief zijn , maar zoals onderstaand experiment blijkt kan het ook grappig zijn.

0 Responses to “Peer Pressure”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

