Vamos a la playa

Vandaag heb ik goed nieuws , en slecht nieuws.

Het goede nieuws is voor mij dat ik eindelijk een week naar Turkije trek om daar van de zon te genieten. Het slechte nieuws is dus dat deze blog niet veel updates zal krijgen in die week.

Omdat ik maar een ‘one-man-team’ ben is dat dus niet vanzelfsprekend. Maar zo goed als ik ben heb ik enkele posts voorbereid die in de loop van de week automatisch zullen verschijnen.

Pur Sang dus in de gaten blijven houden😉

0 Responses to “Vamos a la playa”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

