De kracht van beelden

Bij één van mijn sessies surfen op het net kwam ik dit prachtige foto-dagboek tegen.
Dit dagboek , gemaakt door fotograaf Philip Toledano , draait helemaal om de vader van Philip en zijn leven met Alzheimer na de dood van zijn vrouw.

Het zijn prachtige foto’s , vergezeld van af en toe een simpele tekst. Maar de beelden zijn zo krachtig , zitten vol van emotie en geven in 1 oogopslag perfect weer wat de fotograaf wil laten zien. 

Het kan misschien enkel aan mij liggen omdat ik een gelijkaardige situatie heb meegemaakt dat ik het een inspirerende en hartverwarmende website vind die zeker het bezoeken waard is , maar ik denk dat vele mij gelijk geven dat dit fotografie op zijn best is.

www.dayswithmyfather.com

2 Responses to “De kracht van beelden”


  1. 1 reemence augustus 23, 2008 om 4:56 pm

    dank voor deze tip..inderdaad indrukwekkend mooi

  2. 2 Beau augustus 28, 2008 om 4:21 pm

    Lang geleden reeds gezien, maar schitterende reportage ja.


Geef een reactie

