The Creative Olympics

Dat het bij de Olympische Spelen niet alleen om de sport draaide was al veel langer duidelijk. De spelen betekenen niet enkel een boost in de economie en architectuele vernieuwingen , maar brengen ook grote voordelen mee voor de sponsers van dit mega-event.
Het is dus de uitgelezen kans voor de grote merken om hun product op een zo creatief mogelijke manier in het daglicht te stellen.

En één van de merken die daar in geslaagd is is Mini Cooper , die het traditionele Chinese vervoer op een orginele manier aanpakken.

1 Response to “The Creative Olympics”


  1. 1 frederick augustus 19, 2008 om 10:09 pm

    slim gezien van die mannen!
    zalige autootjes^^

    over de olympics: heb gehoord dat er al 120,000 condooms zouden gebruikt zijn in dat dorp voor die atleten. die gaan er nogal voor, precies – 10,000 atleten, 12 dagen…


Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s





%d bloggers op de volgende wijze: